tisdag & träning

hej på er (: då var det en ny dag & det bara rusar iväg. dagen började med att klockan ringde halv 8, alltid lika skönt med sovmorgon :D i love it. sen började dagen med forum & tema, på tematiden kollade vi på en film :) ett öga rött hette den & det är den boken vi även ska läsa under detta temat. det låter inte så roligt, men vi ska avsluta med en hiphop festival , riktigt roligt ((: aja, sen var det dags för mat & idag var det god mat, för första gången på länge . sen spelade jag lite basket med linkan, erik & wille ;D sen skulle vi ha tema/redskap & under den tiden gjorde vi nutidskryss & pratade lite om filmen vi hade sett . därefter gick man och pratade lite med gustav och rickard (y) sen var det dags för engelska vilket var ganska roligt :] sen slutade vi, eller ja. vi hade profiltid men jag åkte hem & jobbade med lektionen i idrott som vi ska hålla i, eftersom att rebecca blev sjuk i skolan så kunde inte vi jobba tillsammans med den i skolan ;) nu sitter jag här & funderar på några övningar vi ska ha under våran idrottslektion, men det är faktiskt ganska svårt. jag har precis ätit lite & ikväll blir det träning ute på rosenholm :D kallt ja ! ha det bra :) jag skriver kanske mer ikväll.

kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0