tisdag!

hejsvejs mina underbara vänner :D jag är hemskt ledsen för att jag inte har skrivit på länge, men jag har verkligen haft fullt upp . aja nu ska jag försöka att ändra på det igen :)

igår var det skola som alla andra måndagar, det var hyfsat roligt , fast måndagar är alltid segast. efter skolan åkte jag in till stan för att hälsa på mormor&morfar, efter jag hade varit där i en timma eller något hämtade linda mig & vi körde hem till mig! (: där blev det prat & en massa skratt . sen satte jag igång filmen goal 2 som alltid är lika bra! :D när klockan var ungefär 9 körde vännen hem ! :(

idag var det skola igen & det började med forum & tema . därefter blev det engelska & sen profil då vi skulle göra klart vårat arbete med idrotten . fyfan vad denna dagen har varit rolig , jag skrattade ett tag så att jag grät. det är härligt det :) när jag kom hem blev det att springa upp för att byta om till träningskläder & stoppa i mig lite mat, sen bar det av till träningen. den var otroligt rolig & jag höll även på att dö av skratt där. claesson, johanna & jag, fan vilka kungar vi var i slutet =D nu sitter jag här & har precis ätit & duschat. nu måste jag springa för att hämta spanska häftet, vi har prov imorgon, det kommer verkligen gå skit ! ''/ aja , jag skriver mer imorgon! :D

pusss & godnatt (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0