tjohejs :D

godmorgon :) idag vaknade jag faktiskt vid 10, det är väldigt ovanligt för att vara mig, jag som annars är en sådan som gärna sover hela dagen ;D jaja, jag gick upp & åt frukost sen satte jag mig och kollade på raise your voice, fyfan vad den filmen är bra ! (y) gråter alltid lika mycket varje gång. än sålänge tror jag att jag ska ta det lugnt idag, om jag inte ringer en kompis eller något. imorgon är det skola igen, usch vad helgerna går snabbt, för snabbt ! aja, det är bara att vänta på sportlovet ^^ det blir en tuff vecka, på onsdag har vi spanskaprov, på fredag får vi våra terminsbetyg & så ska vi lämna in ett helt häfte med konflikter, det ska bli skönt att slippa det. det har varit för mycket på en och samma gång. nu har jag ändå bara 4 konflikter kvar att skriva om, det känns skönt ;D jag har inte heller mått så jätte bra på senaste tiden, tänkt på allt skit & dåliga nyheter man har fått veta. ''/ hoppas på att allt löser sig snart. nej, nu ska jag kolla på one tree hill, det är så sjukt bääääst! :) jag älskar det!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0