torsdag = sovmorgon! :)

jahapp, då var det redan torsdag , tiden går helt sjukt snabbt :) tiden kommer gå snabbare än någonsin nu & snart kommer vi att stå utanför kyrkan för att ta sommarlov ! aja, idag var det distans & idag pallade jag inte åka in till skolan som jag annars alltid brukar göra ;) jag sov istället till 10 eller något, efter det satte jag mig vid datorn för att skriva ut alla konflikter och sammanställa dom. det gick bra och det är skönt att ha denna skiten överstökat :D imorgon ska jag bara skriva ut några till innan jag är fullt klar . sen åkte jag till gustav i rödeby för att hälsa på honom & det är alltid lika roligt att vara med den killen ;D så nu har jag nästan precis kommit hem därifrån, eller ja, det var för någon timme sen. nu är jag sjukt trött & hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig snart (y) det kan jag definitivt behöva, imorgon blir det en tuff dag, men det klarar jag! det blir även träning imorgon klockan 4, yäääy! ha det bäst everybody :D:D

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0