trött & förkyld !

hejhej :D - förlåt för att jag inte skrev mer igår kväll, men jag hann inte . var inte hemma förrens vid 1 eller något. Jag var så sjukt trött, så det blev aldrig att jag skrev på bloggen igår kväll . var tvungen att vila eftersom att idag var det träning igen klockan 12 . det är alltid lika roligt, men idag var det lite segt, alla var nog trötta! ^^ på lördag är det DM & nu gäller det att ingen mer bli skadad, sandra kom till träningen för att kolla, hon hoppade sakta men säkert fram med kryckorna , ni som inte vet så har hon brutit benet när hon halkat, så nu har hon gips ända upp till låret och ska ha det i några månader i guess ? tycker verkligen synd om henne ! aja, när jag kom hem från träningen hoppade jag in i duschen :) sen satte jag mig här, håller på att plugga på SO:n och väntar på att maten ska bli klar, har inte ätit något vidare idag, så nu är jag dö hungrig ! (a) jag tror att jag skriver mer senare, för eran skull ;D om jag inte gör det hörs vi imorgon !

kram / angelica

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi (; vad du är gullig älskar din blogg med :D

den är helt sjukt bra :D

2009-01-06 @ 18:11:12
URL: http://hannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0