vinst (y)

hej allihopa :) hade tänkt att berätta om min dag såhär långt :D dagen började med att man fick stiga upp klockan halv 8. packa & äta innan vi skulle ner till bräkne-hoby för att spela DM. vi mötte ronneby & karlshamn i gruppen, båda matcherna vann vi :) så då var vi vidare till semifinal, där väntade nättraby. det slutade 0-0 och det var dags för straffar. micke hade sett ut 5 st som skulle lägga straffarna. det blev issa, claesson, jag, amanda och lovisa. det är alltid lika nervöst med straffar, jag har aldrig varit lika nervös i hela mitt liv när jag skulle lägga min straff, sen blev det en sådan lättnad när jag hade satt den. aja, men då var vi vidare till FINAL :D där mötte vi asarum, likadant här, det fick bli straffar i slut ändan. det var vi 5 som fick lägga igen, där satte jag också även min straff. men efter att alla hade lagt så stod det 3-3 i straffar. så det var dags att välja ut en ny från vårat lag som skulle lägga straffen, den äran fick Johanna :) hon satte sin straff & julia räddade deras skott. då skrek vi alla av glädje och hoppade som vanligt ;) vi vann DM & är nu vidare till SM kval , för andra året i rad ;D det är helt underbart spelat tjejer, till och med micke blev rörd och började gråta (y) sjukt bra jobbat ! även ett stort grattis till issa som fyller 16 idag :) nu så hade jag tänkt att bara ta det lugnt resten av dagen, ska ringa gustav nu med :D ha det bäst !

puss & kram


Kommentarer
Postat av: hanna

ja tack gullet (: vill gärna få det gjort snart ? :D <3<3

2009-01-10 @ 23:56:46
URL: http://hannag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0