what's wrong with me?

hejsvejs :) dagen idag har inte alls varit så jätte bra . men det är sånt man helt enkelt få ta ibland ''/ livet går vidare !
ibland är allting verkligen skit jobbigt & man vill bara gå under jorden, menmen. that's life !


dagen började med att jag åkte in till skolan för att göra min distans, det gick bra & jag blev klar väldigt snabbt :) det var inte alls svårt men på tisdag & torsdag väntar nationella proven för svenska , det börjar bli lite smått nervöst , men det ska man nog klara :D aja, sen var det pannkakor i skolan, mums vad gott! ;D sen blev dagen helt upp och ner vänd ! allt blev svart & man ville bara försvinna . det var inte så roliga besked man fick precis :/ aja, man får hoppas på att allt löser sig . sen åkte jag in till stan runt halv 4 & träffade mamma&bror . där vi gick och shoppade lite tills 6 . det blev lite smycken & smink bara (: min bror stod för den mesta shoppingen idag =P vilket faktiskt är väldigt ovanligt. sen fick jag jätte ont i huvudet och därför åt vi paj på 1344 eftersom att jag behövde lite mat & energi i mig. jätte gott var det! :D sen åkte vi hem & nu sitter jag här med min engelska läxa framför mig , skolan tar kål på mig alltså ! klarar inte av den mycket längre, är så himla skoltrött . nu måste jag iaf plugga vidare :) hoppas ni har haft en bra dag !

pusss / angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0