äventyrs dag :D

vaknade runt 9 idag, var inte så himla roligt. hade gärna velat sova längre. igår hade jag och mamma pratat om att ha en rolig dag ihop och kanske ut och cykla eller så. då kom jag helt plötsligt att tänka på BARNENS GÅRD. hahah, det var så sjukt längesen jag var där så vi bestämde oss för att fråga min moster och lillkusinen om dom ville hänga med och självklart ville dom det :D mamma och jag cyklade faktiskt dit, ganska bra tycker jag. vi var där klockan 11. lillen och jag började med att åka traktorer och lastbilar och lite allt möjligt sånt. det uppskattade han verkligen :) därefter blev vi sugna på att bada. det var mycket poppis med ringar som man använde när man åkte rutschkana ( stavning?) det fanns flera olika grejer man kunde göra. där höll vi på att plaska en stund. tillochmed mamma och moster blev barn på nytt och åkte den ihop. framåt eftermiddagen blev vi hungriga, då gick vi och åt hamburgare och pommes. eva och johannes funderade sen på att åka hemmåt igen. men innan dess ville johannes hoppa i hopptornet med mig :) där hoppade vi en stund och det var faktiskt himla roligt. sen åkte dom hem runt klockan 3. frida och hennes familj var också där. frida och jag bestämde oss för att åka lite rutschkana med ringarna. det höll vi säkert på med i några timmar, haha :) och det var riktigt varmt i vattnet i bassängen. men lite senare åkte min lekkamrat frida dahlström hem.då var det dags att få upp min mor i tjurfallet. det lyckades jag faktiskt med. när klockan blev 5 cyklade vi hem. en mycket lyckad dag :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0