härliga dagar :D

ja precis, rubriken säger allt :D jag har haft 3 toppen dagar med linda! vi körde till öland i måndags på förmiddagen, sen stannade vi till i kalmar och åt på donken och handlade det lilla vi behövde för att klara oss. när vi kom fram var vi ganska trötta, vi la oss i soffan och lyssnade på musik, toppen! (y) på kvällen grillade vi och sen blev det film hela natten! igår vaknade vi vid 12 :o men det var skönt att få sova ut. vi gick upp och åt frukost, gjorde oss i ordning och åkte in till borgholm för att titta lite i affärerna. när vi blev trötta på det bestämde vi oss för att spela minigolf. mitt i golfen började det spöregna. vi fick vänta tills det värsta var över innan vi kunde spela färdigt. linda vann med 1 ända poäng, haha, det var lite störande! det började kurra i magen och vi gick till la casa och åt jätte god mat :) mums. när vi hade ätit var klockan 7 och vi åkte hem och spelade lite kubb. kristin har också kommit till öland :D så vi var med henne på kvällen med. även denna kväll blev det mycket filmer! sen somnade vi runt halv 2. idag vaknade vi ganska tidigt och vi körde mot kallekrona igen. mycket trevliga dagar med min linda! :D nu är jag här på öland igen och jag njuter av sommarlovet, som jag gör varje dag. nu kommer kristin så måste kila. vi hörs! :)

pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0