på öland..

yes, är på öland fortfarande :) riktigt härligt och avslappnande!
hoppas allt är bra med er, med mig är det kalas.
hela dagen har jag legat och solat och förbättrat på brännan, joda lite brunare blev jag allt! håller på att läsa en mycket bra bok, det fördriver tiden också. imorgon åker jag hem igen till karlskrona. skönt ska det bli. träningen börjar på måndag, yippie! (y) har saknat fotbollen något enormt. det blir ännu bättre när serien startar med. och vet ni? det är bara 4 veckor kvar av sommarlovet :o varför ska det gå så snabbt? aja, det är inte mycket att göra åt det, man får njuta av den tiden vi har kvar av sommaren! annars har det inte hänt så mycket. ska ta mig en spring runda ikväll igen, det behövs!



bilden är från åhus detta året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0