jag blir bara dåligare och dåligare..

ja, som sagt blir jag bara dåligare och dåligare på att blogga. men jag lovar, nu ska jag skärpa mig! det är dåligt angelica. hinner inte skriva så mycket, ska snart iväg och träna. men dagen har varit bra, det började med att städa ur skåpen och lämna tillbaka alla böcker och så till lärarna. därefter blev det fotbollstunering mellan klasserna och såklart vann 9c! :) riktigt härligt! när den sen var slut samlades vi i kontaktgrupperna och fikade och för att säga hejdå och lite så. idag fick även lärarna sina diplom som vi alla nior gjort till dom. glada blev dom! :) det blev vi med, många blandade känslor kan man ju lugnt säga, vissa storgrät eftersom det var våran sista dag på galären och för att man kommer sakna skolan och alla så grymt mycket! :( imorgon är det skolavslutning, det ska bli skönt, väldigt skönt. men många tårar kommer det bli, usch, våran underbara klass ska splittras och hitta nya vägar, det är verkligen sorligt. vi har haft det helt sjukt roligt dom här 3 åren på galären, dom kommer vi minnas! den sammanhållningen vi har är bäst! aja. nog om det. nu har jag precis ätit ska snart byta om. ha det bäst, vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: hanna

tacktack sötnos :)

<3

2009-06-08 @ 21:08:58
URL: http://hannag.blogg.se/
Postat av: hanna

snällis angelica gå in och rösta på mig som veckans blogg som nr 1 :D

pusssis sötis

<3

Postat av: hanna

snällis angelica gå in och rösta på mig som veckans blogg som nr 1 :D

pusssis sötis

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0