050309

godmorgon sunshines! :)
hoppas allt är bra med er?
det är toppen med mig, bara otroligt skoltrött just nu,men det får man stå ut med antar jag?

idag är det torsdag och det innebär flexibla, som tur är har vi inte sån jätte svår idag, så det är ju skönt. så nu har jag precis vaknat, hade varit skönt att ligga kvar lite till men det klarade jag inte! jag hade ju som sagt mitt matteprov igår och det gick faktiskt väldigt bra, det känns bra! :) vi får hoppas på att det går vägen. dans var det också igår, det är alltid lika roligt, vi la till ännu mer steg till våran dans och det blir skit bra!

nu hade jag tänkt att ta mig något att äta innan jag börjar med plugget och sånt shit. fast jag kommer säkert kolla på one tree hill istället för att göra distansen, det brukar bli så! ;)

ha en toppen bra torsdag allihopa!
och snart är det fredag! :D:D
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0