22 mars

Då får jag börja med att säga grattis till min kära mamma som fyller år idag! :D ett stort grattis till dig!

jag vet att jag inte har skrivit på väldigt länge, men jag har varken haft lust eller ork till det. men nu ska jag börja lite smått igen! :) i fredags var det begravning för min älskade farmor, jag ska skriva ett inlägg senare om hur den var och så! min skada blir bättre & bättre, äntligen säger jag bara! :D så på tisdag sätter jag på mig fotbollsskorna igen & börjar spela den sporten jag älskar, det ska bli riktigt roligt att komma igång igen. aja, igår tog jag det bara lugnt, det känner jag att jag behöver ibland. jag körde moppen för första gången i år. sen på kvällen blev det robinson & bara en massa mys! idag har jag varit ute & lekt med hunden en lång stund & även varit ute och gått en lång promenad med honom. sen har jag städat mitt rum lite, inte för att jag ser någon förändring, haha! ikväll ska jag kolla på beck & även plugga lite i think. det är sånt som måste göras, tyvärr. nu kurrar min mage bara mer och mer, får ta mig något att äta.

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0