a walk to remember..

nu har jag precis kollat på a walk to remember, så sjukt bra film. jag gråter lika mycket varje gång! han är verkligen den perfekta killen, så ska en pojkvän vara! :) han är otroligt snäll som uppfyller alla hennes drömmar och önskningar, fyfan vad gulligt det är! ni som inte har sett filmen borde verkligen se den, den är bäst! aja, annars har jag hållt på med flexibla under dagen, det gick bra och det var ganska lätt med. sen har jag även kollat på one tree hill som jag är beroende av. nu ska jag snart äta, är sjukt hungrig, har inte ätit något på hela dagen, eller jo 2 mackor. men annars inget! imorn är det äntligen fredag, så himla skönt! helgen ser ut att bli mycket bra för min del. jag måste bara säga att jag fick G på mitt matteprov och jag hade bara 3 poäng ifrån VG :) jag är väldigt nöjd!

hoppas ni har haft en bra dag!?
kram / angelica ♥


sjukt bra film, jag älskar den! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0