äntligen!

jag är helt överlycklig! :D:D matteprovet & spanska redovisningen är äntligen över! wihoo! =D dagen har spenderats i skolan som vanligt, det började med tema, sjukt drygt. men sen blev det tjejgrupp som verkligen är hur roligt som helst! :) efter det var det mat, mycket gott. sen väntade spanska redovisningen som gick ganska bra för mig & bella, haha. sen var det dags för matteprov, ojojoj. det var svårt, men det gick hyfsat bra ändå. eftersom att våran idrottslektion var inställd idag så satt jag över med matteprovet, så jag satt i hela 2 & en halvtimma med det. men ju längre man sitter, desto bättre blir det, right? :D aja, jag kom hem för en stund sen , det är hur skönt som helst när man inte har några prov och läxor framför sig! :) nu hade jag tänkt att sätta mig & kolla lite på one tree hill innan jag ska äta. sen klockan 5 åker jag in till stan för att träffa malin, sen blir det dans med brudarna, ska bli väldigt kul! när jag kommer hem vid 7 så kommer linda, äntligen säger jag, har saknat henne en massa!

men jag skriver mer imorgon eller ikväll :)
ha det bäst!



här kommer en fin sommarbild på mig & gutte när vi var i köpenhamn med klassen, riktigt mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0