come back?

då var det torsdag & det betyder flexibla. så johanna kom till mig vid halv 12 kanske, då satte vi igång med att jobba med våran so-uppgift. vi får hoppas på att det blir bra! :) sen kollade vi på filmen a walk to remember, den är sjukt bra! hon åkte hem vid halv 5 eller något. nu sitter jag här & pratar med lite roliga människor! :D helgen ser ut att bli bra.
imorgon ska jag mest ta det lugnt & kolla på one tree hill, jag ska även träna om min rygg tillåter det. man får hoppas på det bästa! på lördag ska jag kanske träffa någon kompis, vi får se om det går vägen. på söndag ska jag spela match mot kaif, vilket ska bli roligt att möta killar. efter det ska jag kolla på linda som spelar match & sen åka med henne hem! :) det kommer bli toppen bra! aja, för övrigt har jag inte så mycket mer att säga. ajuste, som ni nog redan vet så har vi studiedag imorgon, underbart! :D:D nu ska jag äta lite, börjar bli hungrig.

puss & kram
jag ska lägga in lite bilder snart, det har aldrig blivit av, men det kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0