cup..

yesyesyes :) idag har jag & alla andra 93:or + frida spelat cup i lönsboda :) vi vann semi finalen mot osby med hela 4-0 & då gjorde jag 2 mål & innan det hade jag redan gjort 1 mål så det blev 3 mål för mig idag :D jag är nöjd! aja, sen blev det final mot olofström, det återstod 1 min kvar av matchen & då sköt vi in bollen i nätet. det var riktigt härligt :) sen blev det prisutdelning & sen åkte vi hem så nu har jag precis kommit hem från en toppen dag med laget! nu hade jag tänkt att äta lite , är sjukt hungrig. imorgon är det måndag & det innebär skola, usch & fy vad helgerna går snabbt. aja, det är bara att stå ut :) denna veckan har vi ganska mycket i skolan, imorgon har vi redovisning av våran spanska & på onsdag är det matteprov ''/ inte det roligaste precis. nu ska jag kolla lite på tv medans maten blir klar.

ha det bäst!
pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0