:(

hejsansvejsan. jag är ledsen att jag inte skrivit på länge, men jag har inte mått alls bra för det ''/ som sagt började kvällen bra i fredags kväll tills telefonen ringde klockan 3 på natten och vi fick besked om att farmor hade fått en hjärnblödning. och dom visste att den var för stor så dom kunde inget göra. hon blev medvetslös, det ända som inte var dött var hjärtat, hon fortsatte andas och hjärtat fortsatte slå i 2 dygn. hon dog tyvärr i söndags kväll :( jag blev så fruktansvärt ledsen även om jag visste att det redan var kört för henne. jag klarar inte av att förlora någon som står en så nära. det borde inte få inträffa ''/ aja, så jag var inte i skolan igår, denna helgen har verkligen varit den värsta helgen i hela mitt liv! uscha. idag bestämde jag mig för att gå till skolan och jag lyckades hålla tillbaka tårarna även om det var svårt, men dom var inte långt borta ibland. men jag behövde något annat att tänka på. i skolan hade vi först simstafett med kontaktgrupperna. sen hade vi även schlager tema i skolan, på lunch rasten sjöng felicia, jag, annie j, annie s, emma, johanna och olivia :) mycket bra gick det, vi sjöng pippi långstrump ;) himlans roligt! där fick man några riktiga skratt. sen var för övrigt dagen inte så bra, det blev mycket strul och krångel & jag hade skit ont i ryggen. skönt att man bara gå imorgon med, för på torsdag har vi distans & på fredag är det studiedag! :D:D:D ett stort plus på det. nu väntar jag på att mamma ska komma hem så hon kan fixa lite mat till mig, det hade inte suttit fel nu.

ha det bra!
puss&kram


Kommentarer
Postat av: FELICIA

ah! jag beklagar älskling. :( jag finns alltid här om du vill prata! <3

2009-03-13 @ 17:22:40
URL: http://www.broccoli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0