helg! (y)

veckan har inte varit bra, har aldrig mått såhär dåligt på skit länge! men jag överlever & jag får helt enkelt ta allt som det kommer. men dagarna har ändå rullat på som vanligt, vi hade studiedag igår vilket var mycket behövligt, sovmorgon till 10. sen kom pappa & lena och vi åt lite, löste lite korsord och sånt mys. sen åkte vi ut till lisbeth där vi fikade och hade det skit roligt om jag får säga det själv. en massa skratt med världens bästa fastrar! :) pappa fattade inte våra roliga skämt så han var den ända som inte skrattade, haha. aja, sen åkte vi ut och kollade till farmors hus, så tomt är det där nu, ingen farmor som alltid brukade stå utanför dörren och vinka när man åkte där ifrån ''/ jag saknar dig verkligen! sen åkte vi hem till lisbeth igen en stund för att prata lite. klockan blev allt mer och mer & det blev dags för oss att åka hemåt. när  vi kom hem tog vi det mest lugnt & kollade lite på let's dance. idag har jag inte gjort alls mycket, när jag vaknade vi halv 11 orkade jag bara inte stiga upp från sängen så jag log kvar och kollade på one tree hill :D vid halv 12 steg jag sedan upp för att äta lite frukost och just nu sitter jag här. dagen kommer bestå av en massa plugg, vi har ett stort NO-prov denna veckan & jag kan ingenting så det är verkligen dags att börja plugga på det. men ikväll blir det melodifestivalen, jag får se hur mycket jag kollar på det men mys med familjen blir det iaf :)

ha det bäst.
/ angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0