JULIA! :D:D

jag måste bara säga att jag är helt överlycklig!! :) idag när jag stod och väntade på bussen efter skolan så fick jag syn på julia och jag blev mega glad och gav henne en dunderkram, jag har inte sett min bästevän på 1 månad typ och det känns verkligen hemskt :O men äntligen fick jag träffa henne idag! :D och när vi inte setts på länge blir vi extra glada och flummiga. vi skrattar non stop när vi umgås. det går inte att ha roligare än vad julia och jag tillsammans, vi är exakt likadana! :) jag älskar henne otroligt mycket och hon betyder allt för mig! nu på torsdag åker hon till saudi arabien för att hälsa på hennes pappa och då kommer jag inte få träffa henne på länge :( men som tur är träffar jag henne imorgon och på onsdag innan hon åker! :) det var det ja.
för övrigt har vi varit inne på KoM idag och fottat och bara haft det allmänt chill, dom andra åker skidor i trysil, vadå att man är avunsjuk! :O annars har jag inte gjort så mycket idag, vi började klockan 12 så det blev en ordentlig sovmorgon. imorgon ska jag vara här hemma på gullberna och fotografera till projektet i skolan, så det blir skönt att slippa åka iväg någonstans! ;) jahapp, och på kvällen blir det träning, alltid lika roligt! :D

ha en bra vecka allihopa! :D
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0