nu var det dags igen..! :D

nu sitter jag här och har precis kollat på one tree hill säsong 6, avsnitt 17 som har kommit ut nu äntligen! :D det blir bara bättre och bättre, mmmm. i love it! jag vaknade iaf vid halv 9, kunde inte somna om sen så jag bestämde mig för att dra mig upp från sängen och fixa lite frukost! :) som sagt börjar vi inte förrens halv 1 idag, så himla skönt. vi ska ha någon sorts tema dag där vi får veta mer om mobbning på internet tror jag det var. det bjuds på korv med bröd och vi slutar sen vid halv 4. skönt att ha en lugn dag! :D för övrigt är jag väldigt happy, jag ska äntligen träna ikväll som jag har väntat på hur länge som helst, nu är jag skadefri och jag känner inte av mitt revben någonting. när jag sen slutar kommer kanske lovisa hit innan träningen. denna dagen kan inte bli så mycket bättre!? :D:D vi får se vad som händer senare ikväll, en sak är säker, det blir house/desperate housewifes på tv.

nu ska jag kila, ska gå ut med mannen i mitt liv! ( min hund )
puss & kram, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0