ny vecka..

jahapp, då sitter man här & har precis gått igenom en dag i skolan på den nya veckan. det började med idrott där vi hade tennis, ganska så roligt faktiskt! :) sen blev det spanska, mat & sen var det dags för matte, vi repeterade bara inför provet på onsdag. hoppas på att det kommer gå bra. sen hade vi hemkunskap & kungar som felicia, jag & simon är så var vi bäst! :D gott var det iaf! sen åkte jag in till stan med olivia för att låna en bok till engelskan. love lessons tror jag boken hette. sen åkte jag hem direkt & åt. sen hade jag inget annat val än att plugga matte! så sjukt drygt, men det går bara bättre & bättre. fick hjälp av mammi med så. aja, nu har jag precis duschat & ska snart kolla lite på tv innan det blir läggdags för min del! :)

imorgon blir det skola som vanligt, träningen får jag tyvärr hoppa imorgon!  ''/ det är inte lika kul, menmen. vad gör man? annars ska jag plugga & bara ta det lugnt. det behövs verkligen!


sov gott & dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0