onsdag & ledig för resten av veckan!

jahapp, shit vad tiden går snabbt. då är det redan onsdag & det betyder att jag inte går mer i skolan denna veckan. imorgon har vi flexibla & den gör jag hemma tror jag :) sen på fredag är jag ledig pågrund av begravning av farmor :( det kommer verkligen inte bli roligt, hade hellre gått i skolan kan jag ju säga. aja, idag skulle jag dansat som vanligt men eftersom jag har en liten liten spricka i revbenet kan jag inte det, då får jag vara hemma och vila istället. jag hatar att vara skadad, man kan inte göra någonting! jag saknar fotbollen något otroligt, det ska bli så skönt att komma igång snart igen. dagen har annars varit lugn, vi slutade tjugo i 2 eftersom vi skulle ha utvecklingssamtal sen, så det var härligt! vi har haft fysik prov idag på morgonen & jag har verkligen aldrig varit med om något svårare prov än detta. det bara skriker IG för mig känns det som. nu hade jag tänkt att äta lite, mat är det bästa som finns! :) ja, som sagt ska jag snart lägga in lite bilder som har tagits för längesen, i promise! :)

ha en fortsatt bra vecka!
/ angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0