onsdag!

jag hade bara tänkt att skriva ett litet kort inlägg nu eftersom jag snart ska äta :D dagen började med tidig skola & onsdagar är verkligen den segaste dagen på hela veckan! aja, men jag klarade mig. sen åkte jag hem och satte mig här, det är inte så ovanligt ;) nu väntar jag bara på att dansen ska börja klockan 6 :) jag är faktiskt inte så pepp på att dansa eftersom jag har så sjukt ont i ryggen, jag måste ha sträckt den rejält, för jag kan knappt röra mig eller andas. men dansa tänker jag göra ändå! :) jag skriver mer sen när jag kommit hem eller imorgon. förresten är vi lediga på fredag så nu blir det ingen mer skola för denna veckan, riktigt skönt!

ha det bra! :)
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0