pepp, pepp!

hallå :) jag vet att jag inte har skrivit sen i tisdags, men jag har inte haft varken ork eller lust, men nu ska det börjas igen! igår var det träning till halv 6, efter det blev det till att skynda sig hem, hoppa in i duschen och sen kom släkten klockan 6. vi skulle fira min bror, kusin & morfar som har fyllt år! :D mycket trevligt! som vanligt blev jag helt slut efter att ha lekt med lillkusinen. johannes: sålänge kramar jag angelica, det gör jag alltid! för hon är den bästa. så gullig är han :) idag vaknade jag halv 11, riktigt skönt att få sova ut. det blev en ordentlig frukost och sen satte jag mig här. vid 3 drar jag till klubbstugan för att ladda med laget inför matchen mot ullareda, kom igen nu tjejer! ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på robinson. sen får vi se om det blir någon match imorgon med. det är alltid lika roligt att spela fotboll så! :D

nu ska jag packa lite och äta något nyttigt så man orkar med matchen ;)
puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: ja jag tror med att hon kommer att göra det och det kommer absolut inte att bli samma serie.

2009-03-29 @ 21:01:59
URL: http://dalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0