skola imorgon ''/

hallå där. hoppas ni har haft en bra helg? :) det har inte jag haft kan jag ju säga, den som skulle bli så bra, slutade med en katastrof. jag har förmodligen en spricka i revbenet, en rättså rejäl, kan inte göra någonting, jag kan inte sitta ner, ligga ner, äta, gå & det gör jätte ont när jag andas. jag har aldrig varit med om något så fruktansvärt som detta ''/ imorgon har vi nationella i engelska så jag måste verkligen gå till skolan, annars hade jag nog stannat hemma. men vad gör man? idag har jag bara pluggat & kollat på one tree hill. det ända man kan göra. vi har en massa plugg just nu, det tar kål på mig! sen är det också begravning på fredag, så veckan kommer bli hemsk gissar jag på. nu ska jag gå och ta en voltaren och se om det blir bättre. skulle spelat match idag med, men det gick inte. usch, jag vill verkligen spela fotboll nu, vill inte vara skadad hela tiden! :( nu får jag fortsätta att plugga till det stora fysik provet vi ska ha på onsdag :S

ha en fortsatt bra kväll!
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0