spricka i revbenet?

jag har så pass ont så jag kunde inte gå till skolan idag ''/ jag kan verkligen inte göra någonting & jag får panik så fort jag inte kan andas. så idag fick jag stanna hemma, mamma och jag ska till vårdcentralen idag så vi får se vad det är för fel på mig. det hade även varit bra om jag hade fått något smärtstillande så jag kunde gå till skolan utan några större problem. nu sitter resten av min klass och skriver nationella i engelska, det får jag helt enkelt göra någon annan dag framöver. dagen ser ut att bli väldigt lugn för mig, jag ska bara ligga här i soffan, plugga lite & kolla på one tree hill :D det behöver jag! imorgon ska jag försöka gå till skolan, men jag får dock ta det väldigt lugnt. veckan ser ut att bli ganska lugn för min del!

måndag: ligga hem för att vila!
tisdag: förhoppningsvis skola, sen blir det ingen träning för mig ''/
onsdag: skola & fysik prov, jag tror inte det blir någon dans
torsdag: flexibla & bara ta det lugnt
fredag: begravning :(

inte någon ansträngade vecka precis. men inte så rolig heller ''/
ha det bra & sköt om er!
/ ANGELICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0