träning snart :D

tjabba! :)
allt bra med er?
med mig är det ganska bra, eller ja. bortsett från min förkylning så är det bra! :D

dagen började med att jag var tvungen att gå upp klockan 7 fast jag egentligen hade sovmorgon till 8. men pappa fyller år idag så jag var bara tvungen till att gå upp för att fixa lite frukost på sängen till han & sjunga för han! :D det var en massa mys och visst var det snällt av mig att gå upp och fixa med allt det bara för hans skull? (a) ibland så måste man och dessutom uppskattade han det! :) sen gjorde jag mig iordning för skolan, pappa skjutsade dit mig som tur var. fredagar känns alltid så meningslösa, vi har aldrig någon riktig lektion förutom engelska. menmen. sen åkte jag hem vid 2 för att äta lite, det blir träning klockan 4 & julia kommer hit och hämtar mig med moppen, det var längesen jag åkte moppe nu, det ska bli kul! (y) efter träning ska vi fira pappa & bara ha det allmänt mysigt, toppen bra! aja, nu måste jag faktiskt gå och byta om till träningen. så ni får ha en toppen helg med en massa kul!

puss & kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0