träning...

nu sitter jag här och har även hunnit med att äta och duscha. träningen gick väldigt bra faktiskt, min kondition var inte så dålig som jag trodde ;D vi hade extra mycket spring i slutet av träningen och det känns alltid härligt efter sånt, då känner man att man har gjort något riktigt bra! :D jag var super glad efter träningen, det är så skönt att vara tillbaka!

dagen har annars varit soft, vi började vid halv 1 och då fick vi en föreläsning om ungdomar på internet och sånt, och det var verkligen intressant, man fick veta sådana grejer man inte hade någon som helst aning om innan. sen åkte man hem för att stoppa i sig lite mat och byta om. sen åkte jag som sagt till träningen och nu sitter jag här och kollar på house, riktigt bra! (y) imorgon blir det engelska nationella del C, alltså uppsatsen och det ska nog gå bra hoppas jag :) efter det åker vi in till stan och spelar innebandy med kontaktgrupperna, ohyes!

jag skriver mer imorgon.
ha det bääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0