friidrotts dag!

tjosan i trosan! :D allt bra med er? jag mår toppen iallafall :) idag har vi haft fiidrottsdag med skolan, vi tävlade i kontaktgrupperna och bäst som åskedunder är så kom vi sist, haha! vi kanske inte är så bra, men vi har alltid kul ihop! :D snart slutar vi på galären och det känns både roligt och sorgligt. man kommer sakna allt och alla så mycket. gustav och jag hade vattenkrig ett tag så jag blev himlans blöt, men är man med i leken får man leken tåla! ;) sen skulle han torka av allt blöta på mig, med en massa kramar. men det gick inte så bra för hans del, han lyckades en gång eller något. :) sen hämtade pappa mig. nu har jag precis ätit lite och ska packa väskan snart, för vi ska nämligen spela match idag mot kristianopel, nu hoppas vi verkligen på vinst och laddar järnet! :D vi ska köra över dom! lillkusinen, moster och anders kommer och kolla också, det ska bli lite småkul. då får man visa vad man går för! :D nu vill mamma mig något så vi hörs mer senare.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0