FRISK! :D:D

ohyes! :) jag är i stortsett frisk nu, bara lite förkyld fortfarande, men det börjar släppa. så nu är jag helt överlycklig! nu har jag precis landat på öland, pappa & jag åkte hit tidigare för att fixa lite och så. nu har jag precis ätit lite & kollat på goal 2, sjukt bra film! :D idag ska jag ta det lugnt och bara mysa med familjen. klockan 3 imorgon ska jag till borgholm och kolla på när mitt underbara lag möter ifk borgholm. lycka till tjejer! jag ska heja på er så det bara sjunger om det :) och på måndag kan jag äntligen börja träna igen, så som jag har längtat! fotboll är verkligen livet :) efter matchen imorgon ska jag leka med vickan, alltid lika kul med den bruden! vi får väl se vad vi hittar på. på söndag ska jag plugga järnet verkligen! har musikprov på måndag, inte det roligaste. vi har även nationella i fysik med, men det är inget jag är orolig över eftersom det inte går ett dugg på betyget. sen rullar nog veckan på som vanligt. det är inte långt kvar tills jag och min klass åker till prag, fett nice! men nu ska jag kila, ska ut och busa lite med vovven min.

ni får ha det så bra så hörs vi senare! :)
pussshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0