ny vecka..

jahapp, då var det måndag igen och en hel vecka tills nästa helg, suck! men det ska vi nog klara av :) idag var det skola och den gick snabbare än vad man trodde. friidrott på västra mark direkt på morgonen och det var segt och jag var på dåligt humör och trött! men sen blev jag genast gladare! sen har vi haft musikprov idag med, usch! det gick ganska bra men ändå inte. vi får helt enkelt se hur det går med den saken. efter det körde jag hem och åt och bytte om till träningskläder. åh vad jag har längtat efter att få träna igen, 2 veckors uppehåll har jag haft och det kändes riktigt skönt att vara tillbaka! :D:D träningen var dessutom superduper kul, vi körde en parmatch, då man ska hålla en kompis i handen och möta ett annat lag. och självklart blev jag med frida och vi dominerade stort! kalla oss köttarna! ;) duktiga var vi i allafall! på slutet blev det klockan, det var inte riktigt lika kul men när det var gjort kände vi oss väldigt duktiga kan jag lova! åh fyfan vad fotboll är roligt, det är verkligen livet! micke kom med den roligaste kommentaren innan träningen med. lovisa och jag stod och pratade. sen kom micke fram till mig och tog tag i mig och sa: åh vad skönt att du är tillbaka. då sa jag: ja, jag har längtat efter att få träna nu i 2 veckor. då sa micke: ja, det är bra att du är tillbaka, nu när du har varit borta har vi bara haft usla forwarder som inte gör mål. hahahaha! och lovisa blev genast sur och smällde till honom ;D haha. det var ju mest för att reta lovisa som han sa så. nu har jag precis duschat och ska snart äta. mums! (y) ikväll blir det film och plugg på rapporten som ska vara inlämnad på fredag.

ha det bäst allihopa! :D
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0