riktigt dålig uppdatering!

ojojoj, jag har varit riktigt dålig på att uppdatera. men jag har faktiskt ingen speciell anledning till varför. jag har bara inte haft ork eller lust + att det har varit mycket i skolan! veckan har rullat på snabbt, lite si och så har den varit. men för det mesta bra! :) nu är det helg igen och tiden går sjukt snabbt! i onsdags hade vi spexfoto & friidrott på värsta mark. mys hemma hos rebecca med några från klassen innan friidrotten. där spelade vi strippklubb, tjejerna mot killarna och självklart vann tjejerna! ;) sen hade vi rugby/fotboll där det för det mesta bildades böghögar över mig. men det fick man ta! haha. våran klass är helt sjuk. det roliga är att vi kan göra vad som helst ihop! jag kommer verkligen sakna min underbara klass. våran sammanhållning är så himla bra! :) i fredags, alltså igår. var det 9:ornas sista kontaktgrupp :/ eftersom vi åker till prag snart. den kommer man såklart också sakna. shit, tänk att vi har gått på galären i hela 3 år! :O det är helt sinnessjukt! ja, annars har det nog inte hänt så mycket i veckan. förutom träningar och matcher. i torsdags mötte vi lörby (serieledarna) och vann över dom med 3-0! :D jag fick göra ett mål! idag blir det match igen, med div.3. vi möter nättraby och hoppas även där på vinst, vi ska göra vårat bästa! nehepp, nu måste jag äta lite.

vi hörs senare!
pusss


9C - efter tre år på galären, det har satt sina spår!
världens bästa klass! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0