sjuk..?

jag tror jag håller på att bli sjuk & det är inte alls bra :( jag har sovit lite idag på dagen som tur är, så nu mår jag lite bättre. men jag har sjukt ont i halsen och är dunder förkyld. huvudvärk har jag också. usch! sen har jag faktiskt lite feber. åh, jag hatar att vara sjuk! imorgon får jag nog stanna hemma från skolan, om det inte händer ett mirakel när jag sover så jag blir frisk. helgen har varit lång eftersom vi var lediga i fredags, det är bara positivt! i fredags solade jag i stortsett hela dagen. riktigt skönt var det och lite brun har jag ändå blivit (y) igår solade jag ännu mer, sen vid 4 åkte jag och pappa och kollade på fotboll, a-laget spelade! :) där små frös jag lite och jag hade bara shorts på mig, så det kan vara därför jag blivit sjuk. när jag kom hem var jag ute och lekte med min vovve. riktigt häftiga bilder fick jag på honom som jag kan visa här sen! :D idag har jag inte gjort ett skit, har legat framför tv:en hela dagen, har inte mått så bra nej :( denna veckan får jag inte vara sjuk. på tisdag är det nationella i matte och det är lika bra att få det gjort istället för att skjuta upp det. på onsdag är det match mot rödeby och det vill jag verkligen inte missa! menmen. vi får se hur det blir. nu har jag precis ätit lite och hade tänkt gå ut och gå en runda och se om jag piggnar till lite! ha en bra kväll!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0