sjukling, jappjapp!

här ligger jag i soffan med feber & en dunder förkyldning :(
det är inte roligt vill jag lova!
inget går som jag vill verkligen. men det är bara till att bita ihop och finna sig i detta. imorgon är det som sagt nationella i matte. och det vore bara jobbigt om jag inte kunde göra det då. jag har inte tränat på en vecka nu pågrund av min sträckning i låret, men hade tänkt att komma igång idag igen på träningen. men då blir jag sjuk istället, jag har sån otur verkligen! mycket är det i skolan nu också, allt kommer verkligen i slutet, precis allt! men detta ska vi klara, det är faktiskt bara 15 skoldagar eller något kvar för oss! :D:D underbart är rätta ordet! så nu får man ge allt. nu har precis min gulliga pappa gjort lite mat åt mig :) han är bäst! så nu ska jag kila.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0