tisdag - 090505

hejsvejs allihopa!
jag ligger fortfarande hemma i soffan i feber och en massa skit :/ det är verkligen inte roligt! men jag hoppas jag blir frisk snart, jag har lovat julia det ;) för då ska jag och hon ut och gå en prominix och prata om allt som har hänt, det var längesen jag pratade med den tösen och jag saknar henne otroligt mycket, jag har så mycket att säga till dig! :) jag har precis ätit lite, pappsen lagar god mat vettu! inte illa. och sen ska jag trycka i mig lite glass med, mums! (y) imorgon lär det inte bli någon skola heller och jag missar matchen mot rödeby :( så tråkigt! aja, vad gör man? hörrni, nu ska jag kolla på tv. senare idag kommer min kära mamma hem med donken mat, yippie! :D:D
det är inte alls långt kvar tills jag och min älskade klass drar till prag, wiho! det ska bli riktigt roligt verkligen, sweeeeet!

pusss


det bara är så, vissa är bättre än andra! :D 9C!

Kommentarer
Postat av: Dale

angelicaangelicaangelicaangelica!

bli frisk så vi kan ta våra härliga kvällspromenader snart ;D

2009-05-05 @ 20:31:22
URL: http://dale.se/blogs/julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0