you can't hurt me anymore!

hejhoppppsan!
hoppas allt är bra med er?

själv mår jag inte så bra, jag nyser stup i kvarten, jag är väldigt snuvig och fortfarande ont i halsen. det känns som om jag har missat jätte mycket i skolan, men det har jag nog inte. det bara känns så. nationella matte missade jag ju, det får jag ta igen. imorgon kommer någon snubbe till vår skola och berätta om hans historia på koncentrationslägret då krigen var som värst. visst, det låter jätte tråkigt men alla andra som har lyssnat på honom tyckte det var jätte intressant. mamma är också intresserad av att lyssna på det så vi får nog pallra oss dit. egentligen är det inte bra att gå ut när man är sjuk men det vill man inte missa. vi får helt enkelt se hur jag mår imorgon. om två timmar börjar matchen mot rödeby och jag kan inte vara med, buhuu! :( men mamma och jag ska sitta i bilen en stund och kolla lite på matchen, det är alltid något! :D nu sitter jag här i soffan som jag har gjort alla andra dagar också. jag börjar tappa tålamodet nu och det är skit drygt att vara sjuk. jag blir så rastlös! snart är det helg, skönt :) vi får väl se vad helgen har att bjuda på. vi åker till öland på fredag. på lördag får jag kolla på matchen i borgholm när mitt lag möter ifk borgholm, det är jätte tråkigt att jag inte kan vara med! men jag får heja på dom istället :) sen ska jag umgås med vickan, så som jag har saknat henne. sen blir det även en massa plugg, musikprov på måndag tror jag och inlämning av rapportern på tisdag, stressigt!

ha det bääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0