i wish you were here

hahaha, jag är för dålig på att blogga. menmen. jag har ju som sagt börjat på gymnasiet nu för er som inte visste det :) jag trivs mycket bra och klassen är toppen! (y) inte alls så mycket plugg, det är skönt. i onsdags spelade vi match mot nättraby och vi vann med 3-0, jag fick även göra ett mål. eftersom vi vann denna matchen vann vi även hela serien, så det firades med pommac och glädje i ett helt underbart lag! :D äntligen säger jag bara! och vet ni? det är fredag idag vilket betyder helg! nu måste jag snart börja packa, idag bär det av till öland där det är skördefest. ska träffa min vän vickan, saknar henne. men nu måste jag skynda mig, annars blir pappa sur på mig, hehe. vi hörs!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0